1 April

Hejsan!

Första april idag, så har ni råkat ut för något aprilskämt? :-)

När jag kom hem strax efter tre slängde jag ihop lite pasta och skinksås :-) Gott. Jesper sover just nu så jag sitter här i köket med tända ljus och en kopp kaffe. Har mumsat på den mya marabou marzipan. Tycker egentligen inte om marzipan men denna var väldans god :-)

Bara tio minuter efter jag kommit hem så vräker regnet ner :-( Tråkigt. Hoppas på finare väder imorgon. Då slutar jag två och sen är det helg i tre dagar :-) Jesper har köpt skumpa till mig som jag ska ta imorgonkväll :-)

Igår var vi lediga ihop och då åkte vi in till stan. Jesper hade klipptid och jag hade bokat tid för synundersökning. Har haft väldigt ont i huvudet ofta nu så tänkte det kunde vara lika bra att kolla synen. Och vissick it var det lite problem med dom dära små siffrorna längst ner på raderna :-/ Så glasögon blir det. Fastnade för ett par direkt med svarta bågar. :-) Lite tråkigt att det nästan tar tre veckor innan jag får hem dom. Jag vill ha bort huvudvärken nu :-) haha.

Vi gick inom blomsterlandet för att köpa lite penseér men allt var slut. Tänkte köpa med mig hem från jobbet idag men våra var också slut. Haha. Krukorna får stå tomma här utanför istället.


Glad Påsk!




Kommentarer
Postat av: Emma

Hallojsan sötis!



Va var de jag ssa? ; - ) Du kommer passa jättebra i glasögon!



Själv har jag inte råkat ut för något aprilskämt ännu ; - ) Hihi! Själv då?



Vi hörs på lördag förmiddag!



KRAMAR

2010-04-01 @ 19:53:06
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0