Soffdag

Hejsan

Idag har jag mest legat i soffan nu i eftermidag eftersom jag haft ont i huvudet, igen. :-( Kände det lite i morse men tänkte det skulle gå över. Så jag och Jesper gick en runda och sen lagade vi god frukost. Mackor med skinka, kokt ägg och en varsin smoothie :-) Gott. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning men huvuvärken blev bara sämre så jag tog två alvedon. Men jag tror inte det hjälper mig längre. Har legat i soffan och läst och Jesper plockade fram lite middag vid två men klarade inte av att äta så mycket. Men nu är jag hungrig så vi ska snart börja laga tacos :-) mmm. Börja piggna till lite nu och det är skönt.



Köpte med mig lung igår. Planterade dom precis. Tur för nu ösregnar det.


Fin färg på dom tycker jag :-) Ska köpa till lådorna på framsidan med


Nya ljuslyktor ;-)


Imorgon blir det jobb hela dagen för oss båda. Jesper jobbar förmiddag och natt och jag jobbar ända till åtta på kvällen. Så det har varit skönt att varit ledig hela dagen idag. Kanske är lite piggare imorgon då.

Hoppas ni har en mysig lördagkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0