Mysdag :-)

Har varit en underbar dag med varmt väder inne i Halmstad :-) Vi åt på Plaka. Jesper tog en tacopaj och jag tog en grekisk fetaostpaj :-) Sen blev det en latte på Espresso house, en vanlig latte denna gång, utan smak :-) Lika gott.

Vid halv tre började bion och den var välidgt spännande men hemsk. Innan i körde hem delade vi på en McFlurry smarties på McDonads :-) När vi kommit hem tog vi en flaska vin och gick ner till Maria och Stefan. dom höll på att laga lite mat så vi stannade en stund. Dom bjöd på kräftor och annat gott :-) Trevligt. Har precis kommit hem nu och tittar lite på teve. Snat blir det sängen för min del, är ltie trött efter idag. Ska lägga mig och läsa en stund innan jag somnar. 




Det fanns mycket höstfint i affärerna idag. Köpte smink för min puderfoundation är nästan slut. Är lite sugen på en mysig kofta och en snygg väska :-)

Hoppas ni haft en trevlig fredag

GodNatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0