Måste ha kaffe.. NU

Tjolahopp

Va uppe vid åtta idag. Jesper skulle till tandläkaren så jag gick upp samtidigt. Har fixat och grejat lite här hemma medans han varit iväg. Till middag blevdet ris, kyckling och wokade grönsaker :-) Gott. Vi vilade middag i soffan och jag läste lite men somnade tillslut. haha. Så jag måste ha en kopp kaffe nu så jag blir pigg!

Jesper är nere och handlar. Det blir hemmagjord pizza ikväll :-) Imorgon ska vi in till stan och se Flicka som lekte med elden Det var längesen Jesper bokade den så jag hade nästan glömt bort det. Så det ska bli skoj att åka in till stan och äta något gott och sen se på bio :-) Mys.


Nähä nu ska jag gå och koka lite kaffe :-)


Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0