Jag skulle vilja ha...

Brun/beige stövlar :-) På väg till smålandsstenar så körde vi igenom skeppshult och inom en tygaffär som även hade skor :-) Provade ett par jättefina stövlar i ungefär denna färgen som var fodrade inuti och med en liten klack. Dessa hittade jag på skokanonen. Jättefina och inte alls dyra. 450:-. Fast skulle gärna vilja ha med en liten klack på






Dessa kommer från eurosko. Också väldigt fina :-)

Usch vad trött jag är nu. Ska hoppa i säng och läsa en stund innan jag somnar :-) Hoppas ni haft en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Emma

Så mysigt ni har de! Blev ju jättefint!!!!

Riktigt snygga gardiner. Dom som jag tänkte mamma kunde ha ju : - )



Om vi åker idag så lovar jag att jag ska titta på en skylt till dej! Inte bestämt oss än.



Stövlarna är jättefina. Vet att eurosko hade dom till extrapris sist jag var där!



Ska vila en liten stund till,sen ska jag uut och gå. Kallt idag,bara 7 grader! : (



Ha de bäst min kära vän. Vi hörs i nästa vecka om hur allt har gått o så.



KRAMARS

2009-09-11 @ 08:26:15
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0