Ikväll har jag varit duktig :-)

Emma ringde på dörren vid fyra tiden. Hon var ute och gick med Kalle. Jag låg och slumrade i soffan och fattade inte riktigt att det ringde på dörren. haha. Men det var skojigt. Hon och Jens hade kört en sväng till stan för att hitta några snygga kläder han skulle ha ikväll. Han är på klassåterträff ikväll. Skojigt :-) Undrar om vår klass någonsin kommera att ha det :-/ haha. Synd att du jobbar ikväll Emma. Vi kunde haft tjejkväll du och jag :-)

Efter Emma gått fick jag ett ryck och började dammsuga och dammtorka alla golven här hemma! AAhh vad skönt det känns. Nu har jag tänt alla ljusen här och det doftar gott. Precis ätit tacos som blev över sen igår och dricker ett glas rött. Snart kommer Jesper hem och då ska vi kolla på film :) Johan Falk :-)

Jag skulle så gärna vilja ha en ny klocka. Fick en jättefin av Jesper för två år sedan som börjar bli lite konstig i knäpningen. Den lossnar hela tiden så det är lite tråkigt. Har hittat en jättefin, här kan du hitta den :-)

Hoppas ni har en bra lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: gotteochvi

SV; ÅH, TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

2009-09-26 @ 20:46:20
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Emma

Va du är söt vännen! Självklart skulle vi haft tjejkväll du & jag. Funderar på att flex nästa helg då jag jobbar delad tur. Så himla skönt att slippa den! ; - )



Låter mysigt med filmkväll. Den filmen ska vi nog se imorgon! Längtar efter att vara ledig & kunna göra va man vill. Imorgon blir en sådan dag. : - )

Vad ska ni göra?



Vi kanske kunde åka & plocka svamp ihop alla fyra, fem med Kalle?



Jag är glad att jag har dej Jonna!

KRAAAMAR

2009-09-26 @ 21:49:24
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg klocka förresten! : - )

2009-09-26 @ 21:50:14
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med snygg klocka.

2009-09-26 @ 22:50:16
Postat av: gotteochvi

TACK SÅ HEMSKT MYCKET! JA, DEN ÄR RITIGT SNYGG!

2009-09-27 @ 12:41:48
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0