God kväll

Idag har det inte hänt så mycket här. Jesper började jobba vid två och då körde jag ner till byn för att handla lite mat. Det var precis så att mjölken räckte till middagen. hihi.

Hela eftermiddagen har det varit grått och bara regnat. Skönt med innedag då :-) Har städat här och sen slängde jag mig i soffan och tittade på en film. 17 again. Det är med killen som är med i high school musical. Den var faktsikt bra :-)  Har haft huvudvärk i eftermiddag och ändå tog jag två alvedon innan jesper körde. Men det var inte förräns jag hällt imig två koppar kaffe som det började släppa. Konstigt.

Nu har jag precis ätit kvällsmat. Goda smörgåsar och yoghurt :-) Nu ärja mätt som en plätt :-)

Har tänt alla ljusen här nu, mysigt :-) Tycker de blir mörkare och mörkare för varje dag som går :-/

Ska måla min naglar, stryka mina jobbarkläder och sen ta mig en kopp te :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0