Usch vad seg jag är idag

Igårkväll var vi hos Emma och Jens och det var supertrevligt. Som alltid :-) Det blev hämtpizza och vin :-) Vi tjejer satt i köket och pratade om allt och inget medans killarna kollade fotbollen. Jag gillar verkligen dessa tjejer. Jag är glad att ni finns. Jag känner mig så välkommen :-)

Jesper ligger och sover och jag sitter här i soffan och gör ingenting. Slumrade till lite innan :-) Skönt. Har gjort en del här hemma i förmiddags. Vi kommer snart att få en diskmaskin så jag har städat undan i köksskåpen och tömt ena skåpet där maskinen ska stå. Så skönt att få det iordning och om dom kommer nu i veckan så är det bara till att sätta in den :-)

Hela dagen idag har det varit grått ute så jag har nästan fått ha tänt här. Men nu är alla ljusen tända och snart börjar One Tree Hill :-) Har ingen aning om vad jag ska äta till kvällsmat, åt lite kladdkaka för en stund sen så jag är inte så sugen på något ännu.

Jesper börjar vid nio ikväll och jobbar hela natten :-( Det är så tråkigt att sova här själv. Just söndagar är det tråkigt. Då vill man sitta här i soffan och äta något gott och bara mysa eftersom jag är borta i tre dagar sen. Men men, så är det ibland. Bara till att bita ihop och hoppas att dagarna går fort som bara den. Skönt är det att jag är ledig hela nästa helg :-) Och på torsdag har syster Ida och hennes klass en koncert så jag ska faktiskt gå på den :-) Ska bli mycket roligt. Hon är så duktig! Eftersom den är på kvällen så ska jag sova i Traryd. Jesper jobbar ändå och Emma är hemma på fredag. Så slipper jag köra hem i mörkret.

Vad hittar ni på idag?



Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen sitter vi ner i soffan! : - )



Har fixat hela dagen. Känns skönt faktiskt.



Tror du man kan göra en egen chailatte? Jag har ju inte ens någon sån där visp som man kan göra skummad mjölkk med. Jag är omodern!! ; - )



Sov gott Stumpan! Love you!



Kramaaar



2009-10-11 @ 20:41:15
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0