PUH!!

Idag var jag hemma strax efter tre. Jesper hade lagat spagetti och köttfärsås så det värmde jag till :-) Efter jag ätit har jag grejat en massa här (jag som tänkte jag skulle sova en stund) Jag satte på en maskin tvätt och sen dammsög jag hela lägenheten och dammtorkade. Sen hoppade jag in i duschen och nu har jag myskläderna på mig :-)


Har precis tänt alla ljus och ätit varma mackor. En kopp te väntar på mig. Det blev med äppelsmak idag, gott :-) Är så himla trött nu efter helgens jobb så det är skönt att man bara kan ligga här i soffan resten av kvällen :-)


One Tree Hill börjar snart och jag såg i skåpet att Jesper köpt hem choklad :-) Plopp och guldnougat. Jag tar en plopp och hoppas på att han inte ser det ;-) hihi


Hoppas ni har en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0