Nu är jag lite rödare....

i håret :-) Färgade det innan idag och det blev brun mahognykoppar så det är liteåt det rödare hållet :-) blev väldigt nöjd faktsikt :-)

Jag har bakat två kladkakor som jag ska ta med till Emma :-) Vi ska ner dit vid sjutiden. Det blir hämtpizza och fotboll :-) Emelie & Andreas och Hanna & John skulle med dit så det ska bli himla skjojigt :-)

Nu sitter jag bara i soffan och tar det lugnt och tittar lite på teve. Så skönt det kan va ibland. Jesper ha precis tänt ljusen här :-) MYS!

Innan imorse när vi var ute och gick så blev det en lång runda. Det tog en hel timme ochdet var så sköt at få lite frisk luft :-) Hittade massa kastanjenötter som jag la i en skål när vi kom in. Haha jag hade båda fickorna fulla på min jacka. Måste sett roligt ut :-)







Fina, härliga rosor fick jag av Jesper idag :-) Han är underbar min man ;-)

Nu ska jag byta om och ta på mig finkläderna :-)

Hoppas ni har en fin lördagkväll


Kommentarer
Postat av: Emma

Jonna, du är alltid så fin i håret! Så glansfullt!



Det är härligt att "plocka in" hösten.



Tack för igår med hjälpen med allt!!



Ber om ursäkt för att jag kanske inte va riktigt på G där ett tag! Hoppas inte de märktes så mycket!



KRAAAAAAAAAAAM

2009-10-11 @ 12:11:10
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Heejj!



Det går bra. En liten paus nu. Kanske lägger ut lite bilder senare ikväll.. Inte bestämt mej än! ; - )



Låter gott med kladdis!!



Kramis

2009-10-11 @ 17:08:00
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0