Nu är det helg!

Jesper målade det sista igår i badrummet och nu idag har jag städat och gjort iordning där inne. Satt upp duschdrapperiet, dammsugat, dammtorkat och skurat golvet. Känner mig så nöjd. Tände precis lite ljus därinne med :-) Haha.










Ni kanske inte ser någon skillnad från innan men vi märker det absolut. Allting var så skitigt och gulaktigt. Det var precis som att väggarna drog till sig dammet och när man skulle försöka torka bort det så blev det bara värre. När vi en dag skulle färga mitt hår så hade det stänkt upp färg på väggen bakom handfatet och då fick vi nog så det var då vi bestämde oss för att måla om. Jag är så glad att vi äntligen fick tummarna ur och gjorde det.

Nu är jag helt slut. Haha. Har dammsugat och städat hela lägenheten och tvättat två maskiner tvätt. Jesper är på kurs och kommer hem vid ett så det är så skönt att få allting iordning innan han kommer. Nu är helgen mer än gärna välkommen :-)

Hoppas er dag startat bra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det blir så fint så!!!



Puss & Kram darling

2009-10-24 @ 18:40:16
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0