En runda in till stan

Det blev en liten tripp in till stan innan idag :-) Det blev väldigt mysigt. Vi skulle egentligen bara in för att vi behövde färg till badrummet. Vi gick inom Blooms och Chilli och kollade på lite soffor och soffbord :-) Det fanns massor med fint. Det blir kanske att vi köper en nu innan jul. Hittade ett jättefint runt avlastningsbord inne på chilli. Kan inte rikitgt förklara hur det såg ut men det var väldigt lågt med tre ben och ett silverfat på. Jättefint verkligen. När vi kom in till stan så gick vi in på åhlens resturan goch där tog Jesper tacobuffé och jag tog kycklingspett med rotfruktsgratäng. supergott. Vi blev så mätta så vi fick ont i magen efteråt :-) haha.



Var inne en snabbis på lagerhous och där hittade jag dessa ljusstakar. Endast 29 kronor stycket :-)


Också köpte jag mitt chaite :-) Det luktar precis som chailatten :-) Ska prova att göra en nu ikväll :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅh Jonna!! Jag har redab testat att göra en chaite!! Fick köpt en burk idag. O det blev jäättegott!: - )



Vilken härlig dag ni verkar ha haft & roligt att ni kanske köper soffa innan jul! Späännande!



KRAAAAAAM

2009-10-17 @ 22:30:40
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0