Dags för...

Powerwalk med Emma och Emelie :-) Ska bli skoj. Emma skrev precis att jag är dålig på att uppdatera :-) haha. Hade tänkt skriva en rad när jag kom hem från jobbet igår men jag var så trött då, haha.

Medans vi är ute och går så ska Jesper måla en gång till i badrummet. Just i duschutrymmet där det har varit som värst. Sen så kan jag plocka in alla grejer igen :-) Det är så fint och vitt där inne nu. Så fräscht :-) Tänk att det kan vara kul att inreda et pyttelitet badrum. Haha. Ibland är jag knäpp :-)

Annars står det inte mycket på schemat idag. Mysa hemma med Jesper bara. Så skönt att vara lediga tilllsammans. Ikväll blir det yoga för min del och innebandy för Jespers. Och imorogn kväll är vi bjudna till Martin och Ida på middag. Jag ser verkligen fram emot det. Det var längesen vi träffade dom nu och dom har gjort iordning på övervåningen och vi har inte kollat på det ännu :-) Vi körde dit en dag för att kika med då var de ej hemma. Ska köpa nån liten fin grej till dom med :-)

Nähä nu väntar powerwalken...

Vi hörs lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0