Vilket blåsväder vi har

Jesper sover och jag sitter här ute i köket med en kopp te. Lyssnar på musik och bara läser lite bloggar. :-) Somnade direkt efter att Jesper ringde och sa godnatt vid tio igår. Haha. Så när jag vaknade vid halv tio idag så kände jag mig utvilad. Så skönt.

Som de blåser ute idag. Fy! De riktigt knakar i väggarna här. Jesper sa att en på jobbet hade blivit av med strömmen kvart över fem imorse när han stod och borstade tänderna. :-/ Jag är lite frusen av mig idag så har tänt massa ljus här, mysigt :-)

Ska börja med middagen om en stund. Det blir kyckling med mango chutney och ris :-) Jesper börjar jobba vid två så jag tänkte jag skulle städa här sen, annars har jag nget speciellt på schemat idag. Ta det lugnt och göra det jag känner för.

Imorgon jobbar jag en kort dag. 7,45-14,00. Känns skönt. Har inte riktigt vant mig vid det nya schemat. Jag har alltid varit ledig torsdagar innan så det är lite ovant att va ledig en onsdag nu. Hehe. Men det ska nog gå bra :-)

Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0