Pyssel pyssel pyssel

God Kväll i stugan!

 
 

Här har vi bara tagit det lungt och pyntat idag :-) Härligt! Gardinerna med änglarna på är uppsatta i vardagsummet och alla adventsljusstakar har kommit fram :-) Det blir en sån härlig varm känsla när alla saker kommer upp och på plats :-)

De andra gardinerna som ska vara i köket är med tomtar på så dom hänger jag upp närmre jul. Likaså med tomtepynt. Det väntar jag med.

Visar mer bilder sen. Det blir så dåliga bilder när det är mörkt.

Imorgon är det dags för jobb igen och Jesper ska till Jönköping. Jag stannar i Traryd och efter jobbet ska jag och Emma köra en runda till Ikea. Ida blev lite avis, men hon går ju i skola och kommer inte hem förräns senare. Ska skriva en lista på vad jag behöver köpa där :-) Det kommer ju finnas så mycket fint pynt :-)

Ikväll sitter jag bara framför teven. Mina favoritprogram visas. Arga snickaren och greys anatomy :-)

Hoppas ni har en härlig kväll trots detta tråkiga väder. 

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0