Oj vad trött jag är...

God Morgon

Är vaken och har gjort mig iordning och ätit frukost. Försöker värma mig med lite te nu. Jasminete. Men usch vad trött jag är. Somnade ändå rätt tidigt igår. Jag hoppas jag piggnar till snart. Det blir ju inte bättre av att det är mörkt ute. :-/

Det blir nog en tripp till Gekås när jag kommer hem från jobbet. Lite av varje är slut här hemma. Jag hoppas på att det inte är så mycket folk i eftermiddag. Det brukar vara lite lungnare framåt stängningsdags. Det får gå fort för jag vill hem och kunnat slappna av och se lite på tv innan man lägger sig. :-)

Jag önskar er en härlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej snygging!



Imorgon är de dags!! Åh jag vill inte. Är så orolig.

Tog ledigt ikväll oxå då jag känner att jag behöver de.



Skönt för dig att få nytt schema & att ha möjlighet att kunna köra hem varje dag! Måste vara underbart för både dej & J.



Hoppas ni får en lugn tripp till Gekås.



Ska snart laga lite mat här hemma. TACOS! ; - )



Många KRAMAR

2009-11-09 @ 18:54:21
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0