Nya ljuslyktor :-)

♥Har gjort mig iordning och målat naglarna :-) Nu sitter jag i mörkret med tända ljus och dricker glögg och läser Allt i Hemmets Julspecial :-) Mys.


Dessa lyktor köpte jag idag




Glöggen jag köpte igår med apelsinsmak var jättegod. Lite syrlig sådär. Inte så söt som vanlig glögg är.


Snart är det dags att åka till Emelie & Andreas :-) Ska bli väldigt trevligt. Köpte med mig en liten present från Unnaryd till dom :-) Hoppas de gillar den :-)

Jag önskar er en trevlig lördagkväll




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för igår!!!! Hoppas jag inte skrämde upp dig för mycket.

Jag var så nyfiken så jag gick ett varv till. ; - )



Jättefina lyktor!!

Passar perfekt hos er.



Nu ska vi gå ut & plocka undan lite.



Hooppas du får en mysig söndag vännen!



KRAMAAAR

2009-11-08 @ 13:11:46
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0