Ny vecka, Nya krafter!

God Morgon!

Ja, då var det måndag igen :-) Tycker veckorna går så himla fort. De har varit skönt att va hemma hos mamma och pappa i helgen faktiskt men de var också skönt att komma hem hit igen :-)

Jesper är redan på jobbet och han sover när jag kommer hem idag så jag ska banne mig bara lägga mig i soffan och läsa lite och försöka slumra en stund för usch vad trött jag var när klockan ringde. hehe. Men det är ju för man jobbat hela helgen så det är inte så konstigt.

Jag och Madde var inne på Villiage igår och hittade mycket fint och jag köpte med mig en gris hem :-) Haha. Den ska ni få se senare idag :-)

Hoppas ni får en underbar måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0