Lång pratstund med syster

Har suttit och pratat med syster Emma nu på telefoni över en halvtimma :-) Haha. Så länge har vi nog aldrig pratat i telefon. Men vi båda kände att vi hade väldigt mycket att prata om idag :-) Så det kändes bra. Men nu var hon tvungen att lägga på för hon hade lovat Ida att hon skulle ha fika färdigt när hon kom hem från skolan vid tre :-) Så hon fick lite bråttom. Haha. Dom skulle kolla på Änglar och demoner sen. Jag och Jesper såg den när den gick på bio och jag skulle vilja sen den igen men idag orkar jag inte det. Den är ju trots allt över två timmar.

Emma berättade en rolig sak. Hon kanske ska börja läsa igen. Till förskolelärare :-) Hon kommer passa jättebra som det :-) Det kanske blir i Halmstad i så fall. Det var en annan tjej som också ville läsa till det och hon hade hört att det fanns en bra skola i just Halmstad :-)

Har suttit lite på IKEAs hemsida och hittade dessa ljus med mönster på glaset :-) Jättefina var dom. När ljuset brunnit ut kan man ju ha dom som vanliga dricksglas :-) Jag ska i alla fall köpa några med röda ljus i :-)

  

Dessa silvriga ljusstakar finns i tre olika storlekar och dom vill jag också ha :-) Vi åker till Helsingborg i början av december och ska julshoppa då :-)


  

Dags för att hänga upp tvätten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0