Jag tjuvstartade...

God Eftermiddag!

Kom hem vid tre och då hade Jesper precis dukat fram på bordet så det var bara till att sätta sig :-) Skönt. Jag fick ett litet ryck här innan och pyntade :-) Vi fick in nya blommor idag och jag kunde inte hålla mig så jag köpte med mig några hem :-)





Det blev två vita hyacinter. Hoppas dom inte luktar allt för mycket


Julstjärnor och röd duk i köket :-)


Hoppas denna växer till sig snart :-)

Det har gått fort idag på jobbet. Det strulade lite i morse. Hårddisken på ena datorn framme vid kassan kraschade så jag satt i telefon ett bra tag men sen flöt allt på som vanligt. Många kunder köpte med sig julstjärnor och hyacinter och då kunde jag inte hålla mig :-) Vill pynta masor just nu. Vi ska sätta upp adventsstakarna på onsdag eftersom vi inte är hemma i helgen så det blir lite mys då istället :-)

Hoppas ni har det bra!




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan knappt heller hålla mig längre!! : - )

Imorgon ska jag pynta ; - )



Fint de blev hos er,så varm & mysigt.



KRAMIS gumman!

2009-11-23 @ 18:29:06
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0