Hem Ljuva Hem

Idag var jag hemma vid tre och då lagade Jesper pasta carbonara så det vara bara att byra om och sätta sig :-) Slog en pling till Madde och bestämde att vi skulle åka in en sväng till stan för att gå på julskyltningen :-) När vi kom in började det ju givetvis att regna så jag sprang in på H&M och köpte mig en fin mössa :-)

Vi stod och myste till luciornas sång men sen blev det lite väl kallt så då gick runt och kikade i butikera istället :-) Massa fint hade dom :-)

Det blev en fika på esspressohouse där vi värmde oss med en varsin chailatte :-) Sen blev det ett stopp på sibylla innan vi åkte hem :-)

Nu sitter vi i soffan och har tänt ljusen. Ska ta en varm dusch och sen blir det sängen. Ska upp tidigt och jobba imorgon så det gäller att ha nya krafter.

Hoppas ni har haft en mysig första advent!


Dessa ljusstakar köpte jag på IKEA i torsdags :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0