Det blir soffan hela kvällen

Det var supertrevligt igår hos Emelie och Andreas. :-) Det blev singstar hela kvällen! Haha Jag var för feg för att sjunga men de andra tog i för allt i världen :-) Haha. Det var skoj.

Lite seg var jag idag när jag steg upp men det får man vara ibland :-) Jesper jobbar till nio och jag sitter här i soffan och ser på teve. Är så trött att jag somnar snart. Haha. Ska ta lite mat och sen ska jag dricka glögg :-) Kollade precis på One Tree Hill. Spännande var det :-) Nu är det dags för Gossip Girls.

Imorgon är jag hemma vid tre sen bär det nog av till Gekås om jag inte är allt för trött. :-)

Hoppas ni har en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0