Åk inte till Gekås!

God kväll

Sitter i soffan. Har slumrat en stund. Både jag och Jesper har varit lediga idag :-) Superhärligt. Det är lyx! :-) Vi vaknade vid halv nio och sen gjorde vi frukost. Jesper hade sitt skitlag här i går och dom åt potatissallad och revben så det åt Jesper till frukost. Jag höll mig till mina mackor också fick det bli lite jordgubbskräm med :-)

Sen började vi prata om när vi skulle åka till Ullared för att köpa en del av julklapparna. Och vi hittade ingen annan dag en denna. När vi tittade i kalendern så var vi inte lediga ihop förrens veckan innan jul och det är ju inte så smart att köpa klapparna då. Och vi åker absolut inte dit en ölrdag eller söndag. Det funkar inte. Så vi for till Ullared idag. FY säger jag bara. Det va så mycket folk där så jag fick nästan panik. Men vi hittade det mesta vi skulle ha faktiskt, om man tryckte sig förbi allt folk. Usch. Men det känns bra att ha det mesta fixat.

Under tiden fick jag huvudvärk, såklart. Så nu mår jag bara illa och orkar ingenting. Jesper har beställt kinamat så han kommer strax hem. Hoppas det känns bättre med lite mat i magen. Vi tog pekingsoppa till förrätt :) Gott!

Vilket väder vi har idag. Regn och nästan storm. Kanske därför man varit seg idag. När Jesper kommer hem så blir det film. En utav wallander. Kommer inte ihåg vad den heter nu. Imorgon är det jobb igen så det blir nog sängen tidigt ikväll.

Hoppas ni har det bra ikväll!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hehehe, har Jesper ett "skitlag"?? kan bli roligt när man missar en bokstav..hoppas allt är bra med er och tack för senast, får vi göra om snart! stor kram! /madde

2009-11-19 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0