Väntar på att Jeper ska vakna ;-)

Vaknade tidigt idag, har varit så täppt i näsan ett tag så vid kvart över åtta så fick de vara nog. Det är konstigt för när jag väl är uppe så släpper det i näsan, det är bara när jag ligger ner den blir täppt... konstigt...

Har gjort mig iordning och väntar bara på att Jesper ska vakna. Det blir en liten runda in till stan. Mico har lagts ner och nu har de utförsäljning så därför ville Jesper dit för att se om det finns något kvar. Jag ska inte köpa något idag, en flaska vitt bara till ikväll och kanske någon liten mors dag present om jag hittar något roligt :-) Finns många små mysiga och roliga butiker i stan :-) Det får bli en snabb resa till stan för det är så tråkigt väder. Inte kul att gå ute när det regnar en massa..

Nu skriker magen så jag måste äta lite frukost :-) Är sugen på lite rostade mackor :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0