Nu har Jesper kört till jobbet

Åh det var jättemysigt hos Madde och Fredde igår :-) Vi blev bjudna på grillspett med hemmagjord potatissallad :-) Med brödbitar och sallad till :-) Till efterrätt hade hon blandat jordgubbar, hallon och björnbär i fina glas och hällt över en jättegod vaniljsås. Ingen sån vanlig vaniljsås man köper i butik utan något annat. Gott var det i alla fall :-) Hela kvällen dracks det rosévin :-) Vi satt på altanen hela kvällen och när solen gick ner så satte vi på infravärmen och tände massa ljus och värmde oss med filtar :-) Mysigt! Vi  var nog hemma strax innan tolv och jag lovar jag somnade nog innan jag hunnit lägga huvudet på kudden :-) haha. Vi hade verkligen jättetrevligt! Tack för igår Madde & Fredde!

Jesper körde till jobbet vid halv sex imorse men jag lyckades somna om och gick upp vid åtta. La mig direkt i soffan och tittade lite på teve. Somnade om en stund :-) Sen ringde Jesper vid tio och då gjorde jag lite frukost. Sen har jag gått och pysslat lite här hemma. Lagade mat så allt var klart tills jesper kom hem vid två så då åt vi och sen ville jesper titta på formel 1. Det var slut strax efter tre och då gick han och la sig och jag somnade i soffan :-) haha. Det har varit en slö men skön dag här :-)

Har satt upp de runda lyktorna i trädet här på baksidan :-) Tänke jag skulle tända dom snart :-) Jesper vaknade vid halv sju så han sprng en runda då och sen åt vi en varsin skagentoast och han åt ltie rester som blev över sen innan idag. Han har precis kört nu och kommer hem vid halv sju imorgonbitti. Ska diska upp och sen ska jag poppa lite popcorn och sätta mig i soffan :-)

Ha en mysig söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0