Jag vill ändra om en massa :-)

Jag har mest suttit vi datorn nu när jepser har sovit. Har kollat massa olika sidor och jag vill egenltigen inte köpa några nya möbler (förutom en soffa med schäslong) utan jag vill ha inspiration och ändra om lite grann :-)


 
Egentligen skulle jag bara torka av byrån men så fick jag ett ryck och ville ändra om ;-)
Blommorna jag hade där innan hade vissnat så dom ligger i soptunnan och det såg så tomt ut utan dom så jag var tvungen att ändra och greja lite ;-)

Det blev lite granna piff i badrummet också med det är inte så lätt att göra något därinne eftersom det är så litet, men jag gillar att vi har handdukar, matta och ljuslyktor i turkost :-)




 
Titta vilket härligt  vardagsrum :-) Soffan till höger skulle jag vill ha fast med den beige färgen. Det tror jag hade blvit fint i vårt vardagsrum efter som vi ha samma färg på tapeten. Åh vad jag vill ha ny soffa :-) Denna finns hos EM.

Jag fortsätter att drömma vidare ;-)

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin soffa!

Jag sitter och gråter. Haha. Jo,barnslig som man är. Jens har precis lämnat Kalle hos Lau & Linda. Jag kunde inte ens följa med och lämna honom.Åh, jag kommer sakna ihjäl mej!

Nu ska jag gå och bada. Behöver raka benen ; - )

Kramar!

2009-05-08 @ 19:30:16
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0