Idag ska jag vila och baka cheesecake :-)

Helgen har väl varit sådär.. I lördags fick jag gå hem från jobbet för jag hade feber och magont. det visade sig vara lite maginfluensa :-( Sov hos mamma och pappa. Syster Ida var med sjuk med feber så vi låg hemma i soffan och tittade på melodifstivalen medans de andra var på kalas hos Nora och Wilma. Tråkigt att missa kalaset men så är det ibland..

Eftersom jag haft så ont i magen så har jag varit hos doktorn både idag och igår och tagit lite prover, svaren kommer förhoppningsvis i början på nästa vecka.

Så idag ska jag inte göra allt för mycket här hemma, men jag ska i alla fall baka en cheesecake som jag ska bjuda på när släkten kommer på torsdag :-)

Jesper va söt och köpte fina röda pelargoner och murgröna till mig igår  :-) Så jag har planterat i lådorna på framsidan och i krukorna på trappen :-) Jättefint. Ska ta ett foto senare idag och visa  :-)

Nu blir det cheesecake

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis På födelsedagen Jonna!

Önskar Lisa

2009-05-19 @ 16:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0