Hemma igen :-)

Det var fint väder i Halmstad och jag som nästan hade vinterläder på mig. Tjock jacka och sjal :-) haha.. det blev rätt varmt efter ett tag. Jag hittade en fin liten present till mamma.. lite tidigt jag vet men jag kommer inte iväg att köpa något nästa helg så det var lika bra att köpa nu :-) Tror hon blir jätteglad :-) Dom slog in det så fint i butiken med massa turkosa band :-) Jag hittade fina vita tygskor på H&M :-) 22,50:- kostade dom :-) Billigt va?! haha. Hade 25 kronor kvar på ett presentkort och en bonuscheck på 50 kronor :-)

Nu sitter vi i soffan och tittar lite på teve. Ska hoppa in i duschen om en stund och göra iordning mig för sen bär det av till Madde och Fredde :-) Ska bli kul att träffas :-)

Ha en mysig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0