Godkväll

Är hemma hos familjen nu och väntar på att Jesper ska ringa :-) Han slutade vid nio ikväll så han är nog snart hemma :-) Mamma fick sin morsdag present idag :-) Ni vet den pinnen med välkomstskylten jag köpte för ett tag sen med fjärilen på. En sådan silvrig fick mamma fast med en groda på :-) Jättefint blev det i landet :-)

Emma har varit i göteborg med skolan idag och dom han med en shoppingrunda med :-) Han hade köpt jättesnygga jeansshorts och en fin klänning/tunika i turkost :-) Blev så sugen jag med men jag håller mig tills vi ska åka till Helsingborg nästa helg :-) Åh vad jag längtar!! Vi kommer ha så mysigt! Med bubbelbad och god mat och massa mys! :-)

Det har gått bra att jobba idag. Fort har det gått och jag hoppas tisdag och onsdag går lika fort så jag kan komma hem och mysa med jepser :-) På torsdag kommer morfar med och ska lägga plattor så det blir extra roligt :-) Det kommer bli så fint! Vi utnyttjar ju inte den plätten med gräs som ligger längst in mot väggen så när det kommer plattor på där nu så kommer det blir så mycket större :-) Ska bli roligt att möblera om lite och sånt :-) Vi ska ju ta IKEA på hemvägen efter helsingborgsresan så jag ska köpa en fin ljuskrona att hänga i taket och någon fin filt som kan va där ute :-) Det blir ju rätt kyligt på kvällarna nu :-) Men har man bara massa tända ljus så blir det snabbt vamt och mysigt :-) Vi har även en infravärme som står på fot som man kan reglera i höjd som är jättebra :-) Det blir väldigt varmt fort av den. Men det är ju det att den tar lite plats så vi ska nog kika efter såna man sätter i taket :-) Och jag ska se om jag hittar två fina krukor man kan hänga i fönstrena, amplar heter det tror jag?! haha :-) Det kommer att bli så fint!

Nähä nu ska göra iordning mig för sängen, det blir en lång dag imorgon!

Hoppas ni har haft en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Allt är fint här! Själv?

Du,jag hade kollat fel på mitt schema så om ni kan komma på lördag/pingstafton så får ni gärna de! : - )



Kramis

2009-05-26 @ 14:35:17
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Jonna! Tack själv för i lördags, hade jätteskoj! synd med San Valentin-vinet bara, fredrick sa att man kunde lämna tillbaka det till systemet så ni kan ju hämta det om ni ska in till stan någon dag så kan du lämna igen det och få pengarna tillbaka! På tal om värmare som man kan sätta på väggen så var vi på gekås igår och då hittade han en sån värmare där som man kunde sätta upp på väggen, 299 kr tror jag! så det kanske kan vara något för er altan!? Stor kram, så hörs vi snart! /Madde

2009-05-27 @ 10:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0