Fredagsmys ikväll! :-)

Har ni sett den reklamen för OLW, tror jag? Fredagsmys? :-) Tycker den är lite rolig :-) Jaha då var det fredag igen. Veckorna går jättefort :-) Har precis ätit gröt med massa blåbär som blev över igår :-) Gott! Ikväll blir det grillat här :-) Men jag vet inte vad ännu. Jesper som ska överrska :-) Men jag har bestämt skagentoast till förrätt :-) 

Kunde knappt somna igår, kanske för allt kaffe jag drack igår, eller för att mitt huvud planerade massa ute i trädgården!! Tror på det senaste, Det kommer bli så fint på framsidan med singel under trädet och rabarberlövet bredvid med en liten lykta vid sidan om också :-) Farmor sa att jag kunde få en båt med (formen av en båt) där man kan plantera blommor i som ska ligga i singlen :-) Den är jättefin. Mamma har en sådan i sitt land :-)

Vi hade sådan tur med vädret igår :-) Det var precis lagom för att sitta ute, blåste lite kallt bara. Men det funkade bra. När vi lade oss sen på kvällen, jag tror klockan var strax innan halv elva, då kom ösregnet, så det har regnat hela natten här. Det är mörka moln här utanför så jag tror det blir en grå dag idag.

Ska strax köra till jobbet, lovade att väcka jesper innan jag körde för han ska iväg och hälsa på en kompis idag.

Hoppas ni får en fin dag!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0