Åska och spöregn

Vaknade precis :-) Somnade här i soffan efter maten. Har sovit i 40 minuter :-) Skönt! Bara en halvtimme innan Jesper kom hem började det spöregna så jag knappt hörde radion och det blev så mörkt här att jag fick tända lite lampor. När jag satt i köket och väntade på att maten skulle bli klar så började det åska med :-( Sprang runt här och drog ut alla sladdar. Jesper var rätt blöt när han kom hem. :-/

Vi åt lite potatis och köttbullar, sen gick han och la sig vid kvart i tre och jag satte mig här i soffan med datorn, men det tog inte många minuter innan jag kände att nu får ja nog lägga mig lite :-) haha jag var så trött. Jesper sover nu och jag vågar knappt göra något för jag är rädd att väcka honom :-/ så jag får sitta här en stund till, fast det gör inget, har en bok jag börjat läsa i så den får det bli :-) Ska koka lite the nu så jag vaknar till lite och för att jag fryser ;-) Solen börjar titta igenom molnen men Jesper sa att dom fått åskvarningar på jobbet och att det ska komma in mer åska idag :-(

Hoppas ni har en bra fredag!

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jodå de känns gott att ha semester. Inte riktigt fattat de än. Tror inte jag gör de förrän vi åker inatt,eller sitter på flyget. Lika overkligt varje gång. ; - ) Jag hoppas nu att vädret håller va de visar! : - )

Perfekt väder att åka hemifrån.

Hur e d själv? Trivs Jesper bra på jobbet? Jag hörde att ni kanske kunde rycka in ngn dag och passa Kalle om de krisade för Lau & Linda. Jättesnällt! : - )

Är de någonting du önskar dig nerifrån turkiet? Du kan skicka ett sms så shoppar jag!

Jag hoppas att de fixar sig med din nacke. Inte roligt att ha ont. Vet hur de är. :/

Massa Kramar Emma

2009-05-08 @ 18:45:28
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0