Stort hål i marken!

Japp då var det en ny vecka igen. Solen skiner igenom lite mellan molnen men hellre lite sol än regn och snö som dom har sagt att det ska bli. :-) Det verkligen spöregnade när jag körde hem igår, tråkigt men det var skönt att komma hem. Jesper nästan sov, haha, han var jättetrött. han har ju hållt på med bilar hela helgen så han var helt slut, stackarn. Vi åt lite rostade mackor och sen hoppade vi i sängen. Det tog nog inte mer än tio minuter sen sov vi :-) haha.

När jag gick upp i morse så höll grävmaskiner på här utanför. Dom ska lägga ner rör i marken så jag fick skynda mig ut och flytta på min bil för just nu är det bara ett stor hål rakt ner i marken precis utanför. haha. Hoppas jag klarar att hoppa över hålet när jag ska köra sen vid tolv. =/

Hoppas denna vecka går fort för jag bara längtar tills på torsdag när jag är ledig och bara få slippa göra något :-) Och få sova länge på morgonen :-) Jag ska färga mitt hår med, skulle gjort det i lördags men jag var så trött då så det år bli på torsdag istället :-)

Ikväll får jag träffa min syster emma, hon har varit i åre nu i en vecka så det ska bli kul att träffa henne och höra hur dom har haft det :-) Jesper ska till jönköping ikväll och se hockey så vi hinner nog inte pratas vid ikväll för han kommer hem rätt sent och så ska han köra och vill ej ringa och störa då. Får ringa en stund vid fikat i eftermiddag :-)

Snart ska jag värma lite middag som jesper lagade igår, pasta carbonara :-)

Hoppas ni har en bra måndag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0