Solen skiner :-)

Vi har precis ätit lite middag här så nu ligger vi i soffan och vilar middag:-) Jag har hunnit städa lite på förmiddagen och snart ska vi nog gå en runda i det fina vädret :-) Vi var ute i trädgården innan och planerade och drömde om hur vi ska ha det på altanen sen :-) Det ska bli så kul att få den målad och kunna sätta dit möbler :-)

Igår gick vi ner till Emma och Jens vid fem tiden. Jesper hade några jobbarkompisar där med. Vi åt marinerade kycklingklubbor och pommes. Vi kollade på melodifestivalen och ví trdde absolut inte att Malena skulle vinna, hehe.


 
Här är min pizza som jag gjorde i fredags, det var lite vårt att kavla ut till en rund botten :-) Emma och Jens kom upp en runda och fikade på mina brownies som jag gjorde innan på dagen :-)

Jesper har köpte maränger, banan, glass och kolasås till mig så ni kan ju gissa vad jag ska göra till efterrätt snart :-) haha, mmmm :-)

Hoppas ni har en bra söndag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hoppas ni planerade in en bar på altanen!!

2009-03-15 @ 15:50:23
URL: http://lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0