Rulltårta och brownies :-)

Nu är vi klara och ska snart åka :-) Vi gick upp vid halv tio i morse  och då åt vi lite frukost. Sen stacka jesper iväg för att tvätta bilen. Då färgade jag mitt hår, blev mycket nöjd :-) Nu glänser det igen :-) sen har jag bakat brownies och rulltårta med kokos och hallon. haha det va inte lätt att rulla ihop den. För det första så ble den ju inte rektangulär heller som plåten, det blev lite tunnare i ena änden så det var svårt att rulla ihop den sen, blev tjockare på ena sidan :-) hahaha. Men vi smakade lite jag och jesper och den var mycket god :-) Så vi ska ta med oss det till farmor och farfar :-) Hoppas dom gillar det :-)

Ska bli så kul att träffa faster Mia och små kusinerna Tilda och Ebba :-) Tilda är 3 och Ebba är nog nio månader nu tror jag :-) Träffade dom vid jul så det är ett tag sen nu så det ska bli roligt :-) Dom är så söta :-) Fast Tilda känner inte riktigt igen mig, det tar ett tag innan hon börjar prata, men det blir ju så när dom bor i stockholm och man inte träffas så ofta.

Sen ska vi till Ljungby ikväll vid fem, då har Ida och henns klass koncert. Jesper har aldrig hört henne sjung så det ska bli skoj :-) Dom är så duktiga!

Igår åt vi god gryta med fläskfilé, syltlök, ättiksgurka, ölkorv och massa vitlök :-) haha det var jättegott, vi var så mätta efteråt, vi orkade knappt äta efterrätten :-) '

Bilder kommer sen på kusiner och från koncerten :-)

Ha en bra lördag och kom ihåg Earth Hour mellan 20,30 - 21,30. Släck ner då!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0