Nu är det bara mys som gäller!

När jag kom hem från yogan hade Jesper varit och handlat lite till kvällsmaten :-) Vi drack smoothies och åt goda mackor med skinka och skagenröra och avokado, det var så gott! Vi satt i köket med massa tända ljus och hade det mysigt :-) Nu har jesper åkt till innebandyträningen och jag sitter här i soffan och har precis tittat på sveriges värsta bilförare. Man kan bara inte låta bli att skratta åt dom :-) haha.Nu har säsongsstarten av medium börjat. Tycker det är jättespännande men det är lite läskigt att titta på det när man är hemma själv :-) haha.

Jag fick en bok av Jespers mamma idag, hon hade köpt Smoothies och juicer men hon hade redan den så hon sa att jag kunde få den :-) TACK! Här är några av dryckerna ur boken :-)



   
 
   

Visst ser det härligt och gott ut? :-) Jag bara längtar till sommaren när jag ser dessa goda drinkar :-)

Jesper har tagit ledigt imorgon så vi har helg nu! :-) Så skönt. Vi ska till stan och shoppa lite och äta på restaurang. Det blir kanske en grekisk men vi får se. Vi får gå runt och kika lite först så kanske vi hittar något spännande :-) Det ska bli så mysigt och jag längtar verkligen!

Nu ska jag fortsätta titta på medium så jag säger godnatt! Hoppas ni har en mysig kväll!!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

alkohol halten i dessa drycker????!?!?! /jan banan

2009-03-06 @ 09:51:53
URL: http://lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0