Myspys

Det har varit en soft morgon här idag :-) Ätit god frukost med latte och bara tittat på teve :-) Snön ligger fortfarande kvar här med det sägs att det ska bli varmare så den smälter väl bort snart hoppas jag :-) hehe. Jag hoppas dom ringer från rejmes snart så vi kan hämta vår bil :-)

Vi ska baka brownies idag :-) mmm, såå gott :-) Jesper är ju ledig idag så det är jätteskönt att bara va hemma tillsammans :-) Vi ska snart laga lite middag :-) Spaghetti med köttfärsås. Fick ett meddelande från HMclub som sa att jag fick 10% rabatt fram tll 20/3 :-) oooh shoppingsugen, men jag ska inte handla mer nu, inte förräns det kommit in lite mer vårkläder. Skulle vilja ha nån klänning, fin kjol eller shorts :-) Så jag väntar en stund till :-)

Just nu tittar jag på Irene Huss - Eldsdansen. Om ni inte har sett filmerna tycker jag ni ska göra det, dom är faktiskt väldigt bra!

Hoppas ni har en bra dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jättemycket för helt underbara brownies!! : ) Ni kommer väl en sväng ikväll? Kramar!

2009-03-14 @ 11:00:16
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0