Lånebil :-(

Det blev lite strul när vi skulle hämta bilen i torup innan idag. Vi skulle ju låna jespers föräldras bil men stefan hade precis kört ner och höll på att tvätta den så vi gick ner till våra kära vänner emma och jens och dom var så snälla opch lånde ut sin bil så att vi kunde hämta vår :-) TACK. När i kom in så var bilen inte ens färdig och då var klockan kvart över tre och han sa till mig att den skulle vara färdig till middag. Men dom hade blivit försenade med alla bilar idag. Sen sa han att det varnågot fel på bromsarna med och att det ej var bra att köra bilen så. Så nu har v fått en lånebil och vi ska nog få tillbaka bilen imorgon förhoppningsvis, men han skulle höra av sig när dom var klara. Usch. Det känns som om detta komemr att bli dyrt. Varför är det alltid så när man ej har så mycket pengar och så kommer detta. Men det är tur att jag har volvokort så att jag kan dela upp betalningen på några månader. hehe.

Jaja, jesper har köpt ny mobiltelefon idag. Nokia 5800. Jättefin och jag är jätteavundsjuk, haha., Men jag har en fin röd samsung mobil som jag är jättenöjd med :-) och som funkar bra. Nu kom han precis innanför dörren, han har varit nere och köpt brieost och lite andra osta til mig som jag ska mumsa på när han åker och träna sen :-) Jag hoppade över yogan idag för jag har haft huvudvärk hela dagen och mått illa av och till. Vet inte om det är något på gång kanske. Jag har mått såhär konstigt hela veckan så det är kanske något som börjar snart. jaja, när jesper åkt så ska jag hoppa i mjukiskläderna och äta ostbricka och kryp ner i soffan och läsa lite tänkte jag :-) Trodde det var slut på snön men icke. Här har det snöat för fullt i eftermiddag, och jag som ville ha vår. :-) jaja

Hopas ni haft en bra eftermiddag!

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Ja de blev en kort stund innan jobbet. Nu är jag hemma. gick hem lite tidigara för vi hade inget att göra.. : ) Nu ska jag äta lite soppa! De låter väldigt gott med brie ost. Har en jag oxå, köpte på Gekås. Hmm. : )

Kramar!

2009-03-12 @ 20:04:28
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0