Låång dag

Godmorgon.

ska snart köra till jobbet. Det blir en lång dag idag, är inte hemma förräns kvart över nio =/ men men. Jesper ska snart gå upp han med. Han ska putsa en grannes bil idag, han har köpt en maskin nu så han ska putsa lite kompisars bilar nu :-) Han tycker det är så kul men det tar ju tid. Hans egen bil tog ng 6 eller 7 timmar i fredags. Kanske tur att jag jobbar helgen ändå :-) haha. Igår la vi oss tidigt, jag var jätte trött, jesper med. Men jag tycker jag var lika trött när jag gick upp nu med =/ hehe, blir nog piggare framåt dagen hoppas jag.

Lite mulet ute nu, tror det ska bli regn och snö idag =/ Jag som villle ha vår. Men det är skönt att det är så ljust nu på morgonen när man ska köra så tidigt. Känns inte lika jobbigt då. När jag kommer hem ikväll lär jag nog bara stupa er i sängen :-) haha.

Hoppas ni har en bra söndag :-)

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0