Inte mer snö nu tack!

När jesper kom in för att säga hejdå så sa han att det var mycket snö ute, jag tänkte bara neeeej jag vil inte ha mer snö nu!! Men men så här kommer det väl vara hela april också. Jag för köra lite tidigare idag så jag kommer fram i tid till jobbet.

Igår myste vi bara i soffan med bra teveprogram :-) Vi var ute och gick en runda på kvällen innan kvällsmat :-) Det var skönt men usch vad kallt det var :-) Det blev bakpotatis till kvällsmat men det blev itne så värst lyckat, haha. Jespers ena potatis var dålig så den blev stenhård :-/ haha och röran vi köpte var inte jättegod heller :-/ haha så vi åt lite ostbågar tillslut :-) haha, det var godare!

Jag satt ute och läste en timme igår och det var jättemysigt men när klockan blev runt kvart i fyra så ville solen inte vara framme mer så då bev det lite för kallt så jag gick in, men det var skönt att få lite sol och värme i ansiktet :-) Jag längtar tills sommaren är här :-)

I morgon ska vi på koncert i Ljungby :-) Min syster Ida och hennes klass. Ska bli mycket roligt att gå på :-) Dom sjunger och spelar så otroligt bra! Min faster Mia och hennes barn är här från stockholm och bor hos farmor och farfar till måndag så jag och Jesper ska åka dit och träffa dom en sväng i morgon med :-) Jag tänkte jag skulle baka lite som vi kan fika på där när vi kommer :-) Jag ska göra en kokosrulle med hallon :-) Det är som en rulltårta med massa hallon i :-) Så gott!!

Ikväll blir det mer mys. Vi ska laga god mat och jesper har köpt champagne :-) Vi ska ha brownies med hallon och blåbär till efterrätt :-) Såå gott. Jag längtar tills ikväll så jag hoppas dagen går fort :-) Fast idag är det ju lön så dagen lär nog å fort, då är det många som handlar :-)

Nä nu måste jag skyndar mig!

Ha en underbar fredag och njut så mycket du kan!!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack!: ) Vi sitter och kollar på let s dance. Linn är här : - )

Jag önskar er en jättemysig helg och ta hand om varann. Kramars

2009-03-27 @ 20:23:17
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0