God Middag!

Idag har varit en väldigt lugn dag faktiskt :-) Vaknade vid nio och då gick jag upp och gjorde smoothie på hallon, blåbär och mango :-) Det blev mycket gott. Som ni vet så köpte jag ju gardiner på gekås i lördags, men jag fick för mig att jag skulle tvätta dom först innan jag skulle hänga upp dom. Men det skulle jag inte ha gjort. Det blev långa vita sträck på gardinerna och dom släppte lite i färgen. Inte snyggt. Så det blev fyra kuddar till soffan istället :-) Jättefnt :-) Vår kära vän Tobias var på gekås i måndags och då sprang han in och köpte nya gardiner till mig :-) Tack snäll Tobbe!! :-) Sååå nu har jag strykt gardinerna och dom hänger på plats :-) Är jättenöjd! :-) 

  

Visst blev det fint? :-) De vita sträcken syns inte jättemycket på kuddarna, men jag la den fula sidan nedåt :-)

Har kört en maskin tvätt med och hängt upp den och plockat iordning lite här hemma. Har ätit thaisoppa precis och den var verkligen jättestark men god :-) haha. Söta Emma ringde innan och vi pratade en stund om allt och inget :-) Dom skulle till tippen och slänga skräp idag. Det behlver vi med göra. Vi kan knapp komma in i vårt förråd, hahaha. Men vi ska vänta tills jesper har tagit ut sin bil, han har ju större bagage med och sen ska vi hyra ett släp och slänga massa :-)

Jesper slutar vid två idag då ska vi hämta min bil i Torup på Rejmes. Det var dags att serva den. Hoppas allt gått bra bara :-) Sen ska vi till klädhörnan igen, och byta pappas tröja. Först fick han en L, men den var lite för liten, så jag bytte till XL, men den var ännu mindre, så det måste ha varit något fel på den tröjan. Hoppas det går att byta igen och att tröjan finns kvar.

Imorse sken solen här och det var blå himmel men nu är det grått och mulet igen :-( Jag vill ha VÅR!! :-) Kunna måla och göra iordning altanen :-) Jag längtar såå :-) jaja, snart så är den här :-) Nu ska jag sätta mig i soffan och börja läsa på en bok som jag köpte igår. :-)

Hoppas ni har en bra torsdag!

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0