Frisk luft

Nu kom vi precvis innanför dörren efter att ha gått en lååång runda :-) Det tog nog nästan en timme :-) Så härligt är det ute. När vi kom hit igen så räfsade vi upp lite löv på altanen och borstade så det blev fint. På framsidan slängde jag gamla blommor och grankvistar och borstade hela gången, så nu är det fint här igen :-) Jag bara längtar tills det blir varmare och jag kan köpa lite blommor att sätta i mina lådor och på trappen :-) Vill även ha en blomlåda vid sovrumsfönstret sen :-)

Till kvällsmat blir det kycklingfilé med curry och potatisgratäng till :-) Ska bli mycket gott. Oj nu måste jag hänga upp tvätten som jag precis kom på att jag glömt bort ;-)

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0