Cappuccino med kokoslikör

nu är vi hemkomna efter en mysig eftermiddag i stan. Det blev  lite shopping som jag visar lite senare och en underbart god middag. Jesper tog en cheeseburgare med aioli och klyftpotatis och jag tog kycklingfilé med kantarellsås och potatisgratäng med ett glas rött till. Det var såå gott!! :-) Vi köpte champagne med oss hem som vi ska ta senare :-) så mysigt! Just nu är vi lite trött efter så god mat så vi vilar ltie i soffan. Jag dricker cappuccino med malibu i :-) Hittade ett recept från nescafés sida :-)

Hoppas ni har en mysig efermiddag/kväll

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Idapida

har ni shoppat idag ? jag som tänkte att du kunde köpa en tröja åt mig juuuuuuuuuuu :(

2009-03-06 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0