Väla och IKEA

Vi vaknade rätt tidigt i fredags (eller jag vaknade tidigt) :-) Vi hade glömt dra ner fläkten innan vi la oss så den stod på 22 grader hela natten så det var lite jobbigt att sova. Haha. Vi gick ner till resturangen strax efter nio för lite frukost och gud så mycket mat där finns. Det går ju inte att välja så man tar lite av allt möjligt och sen sitter man där proppmätt efter en stund och tallriken ser fortfarande full ut med mat. :-) Haha när vi var klara var vi tvunga att vila lite för vi var så mätta :-)

Strax efter tio så körde vi till Väla och där hittade vi massa fina saker :-) Jag sprang inom frisyrmakarna och fick luggen klippt, började bli väldigt lång och det är så jobbigt när den hänger i ögonen. Sen gick vi rundor och kikade. Jesper hittade fina jeans och snygga t-shirt´s.




Dessa fick följa med mig hem! Lycklig! :-)


Även Jesper hittade fina skor :-)


Linne och jeansleggings från Gina tricot och tunikor från Vila

Vi åt Tacos till middag och sen var vi trötta på att gå där inne så vi betämde oss för att gå in på IKEA istället. När vi börjar närma oss dörrarna ser vi hur det spöregnar ute så vi fick springa allt vad vi kunde till bilen. Haha ni skulle sett oss. På den lilla biten hann vi bli helt dyngsura. Gud vad jag skrattade. Det var jättestora regndroppar och t.o.m bildörrarna hann bli helt blöta på insidan. Det slutade regna rätt snart så när vi gick in till ikea regnade det ej så mycket. Jag gillar inte riktigt ikea i helsingborg. Dom har så mycket mer i Älmhult så det blev ingen ljuskrona för såna hade dom ej där. Men lite fick följa med hem ändå :-)


Fin stor lykta och nya ljus :-)


Fat med värmeljus som flyter. :-)

När vi kom tillbaka till hotellet var vi lite trötta så vi tittade på tv och vilade fötterna :-) Lite senare gick vi till O´learys och tittade på tennisen. Jesper tog en öl och det var inte jag så sugen på så jag tog en cosmopolitan :-)



Vi gick lite rundor i stan efter tennisen och kikade på lite resturanger som vi kunde äta på men ingen av oss var hungriga egentligen så innan vi gick upp till rummet så blev det korv med mos :-) haha, men det var gott det med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0