Underbar kväll med tjejerna :-)

Igår sprang jag runder hela eftermiddagen här hemma och fixade med massa :-) Fast lite hann jag sola ändå, på förmiddagen :-) Strax efter halv fem kom alla och vi satte oss på altanen (som var varm som en bastu) och vi drack massa bubbelvatten med lime i och åt lite av snittarna jag gjorde innan på dagen :-) Cissi har aldrig varit här så hon gick runt och kikade :-) Det är så skönt att umgås med dessa tjejer för man kan verkligen vara sig själv med dom :-) Fastän vi inte har träffats på flera månader kom pratet igång direkt :-) Det är det som är så skönt :-) Klockan spang iväg och plötsligt var hon över sex så vi satte igång grillen :-) hahah, det tog lite tid men till slut så gick det :-) Carolina är gräsallergiker så vi satt inne och åt för hon kunde ej sitta ute så länge, men det gick bra.



Det blev grillspett och...



pastasallad
Skönt med mat som man kan förbereda innan på dagen :-)


Cheesecake till efterrätt ;-) Min favorit


Carolina och Maria


Sara och Cecilia


Och hela tjejligan :-)

Tack för att ni kom igår :-) Hade supertrevligt och vi har alltid lika kul när vi träffas, det får bara inte gå så långt mellan gångerna :-)

Idag har jag suttit ute nästan hela tiden, varmt är det i alla fall :-) Jesper ha jobbat hela förmiddagen och nu sover han så jag tänkte jag ska gå ut igen och sätta mig och läsa lite granna :-) En sjuk grej först bara; Jag har en värmeljushållare med tolv ljus i som stå på altanbordet och när jag kom ut i morse så var alla värmeljus borta. (det spökar här) Kan det vara en fågel som har tagit alla? Jag har letat i hela trädgården och det finns inga ljus här, dom är borta... konstigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0