Svalkar mig med en islatte

Suttit ute och solat hela dagen nästan men det har blåst jättemycket, fast det är skönt med lite vind när man solar :-) Har städat lite här idag och fick för mig nu ikväll att jag skulle dammtorka i fönstrena och då slog jag till en hög glaslykta jag har i köksföntret så att den föll ner på ett runt fat på bordet så allt gick i kras :-( Blir så arg på mig själv för vem står och dammtorka en fredag klockan halv åtta på kvällen. Aarrhh. Hahah jaja det är sånt som händer..

Nu svalkar jag mig md en stor islatte :-) Gott. Hittad de när jag var nere och handlade innan idag. Jag och Moa drack det hela tiden när vi var på semester i Lysekil för längsesen :-) Härliga minnen :-) Kommer du ihåg Moa när vi sov i lägenheten och du drömde och helt plötsligt får jag en stenhård kudde kastad i huvet på mig! haha :-) Fasiken var roligt vi hade den sommaren :-)




Nu har vi fredagsmys :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0