Fel matkasse. Jag som skulle ha mys!

När jag slutade vid fem igår så var jag lite trött så jag tog bara min matkasse i kylen och körde hem, men när jag skulle plocka upp maten så kände jag inte igen något av det som låg där i. Det var skinka, sylta, yoggi och cigaretter :-/ Jag hade tagit fel påse. Det var Vivis. haha. Jag som hade köpthem massa gott jag skulle äta för att Jeper skule jobba natt. Jag hade köpt potatisgratäng, grillad kycklingfilé, jordgubbar och vattenmelon. Så när jag kom hem var det bara till att sätta sig i bilen igen och köra ner och handla här hemma. haha. Så det kan gå. Jag tittade inte ens i påsen utan jag bara tog en som stod där i kylen. :-/ haha. Knasig jag är.

Maria fyllde år i går så vi körde dit innan jesper skulle jobba för att gratta henne :-) Hon fick ett fat som jag beställt av min farmor. Med ett nergjutet hjärta i. Där kan man hälla i lite vatten och lägga i en blomma eller ett värmeljus som flyter :-) Jättefint är de! Jag hade lagt i en rosa ros men när Kajsa såg det så skulle hon bara äta upp det. Vi fick säga till henne flera gånger :-) Hon var helt galen igår. Vi satt i kökssoffan och åt lite jordgubbar och så kom hon och skulle hoppa upp men så höll hon på att trilla ner så hon satte klorna i min kofta så den gick sönder lite :-/ Men det gör inte så mycket. Kunde dra in trådarna på baksidan istället.

Idag blir det en lång dag på jobbet. Börjar vi tio och slutar vid åtta så jag ska köra om en kvart. Men det är okej, det brukar gå fort på lördagar för de är hyffsat mycket folk och så finns det varor kvar att plocka upp sen igår. Så nu när jag kommer vid tio så börjar jag plocka fram lite fika och sen kommer mejeriet och det tar sin lilla tid och sen är det nästan dags för middag. hehe. Jesper jobbar också idag. Mellan två och nio så vi är nog hemma samtidigt ikväll :-)

  
Knippsade av blommor och la i fatet :-) Fick en pion av Maria :-)

Hoppas ni får en trevlig Lördag



Kommentarer
Postat av: Randy

Nej vad typiskt :/

2009-06-14 @ 21:39:59
URL: http://randys.se
Postat av: Randy

Nej vad typiskt :/

2009-06-14 @ 21:40:00
URL: http://randys.se
Postat av: Emma

Hej min vän! Jag hoppas att de fixade sej med maten i fredags. Så tråkigt! : - ) Jag har precis slagit mej till ro i soffan. Gott! Vi får höras av i veckan! Vad ska ni hitta på på Midsommar? Kramis!

2009-06-14 @ 22:02:23
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0