Pyjamasdagen får bli en annan dag

Oj vad trött jag var igår när jag köde till jobbet. Farligt men jag klarade mig. Fattar inte att man inte bara stannar till och går ut och tar lite frisk luft och dricker vatten istället. Hellre att jag kommer tio minuter försent än att jag slumrar till och kör av vägen. Men knäpp som man är så fortsätter man att köra för man vill inte komma försent. :-( Som tur är gick allt bra. Jag pratademed sofie på lunche att jag jobbat i sex dar i rad nu och hur skönt det skulle bli att vara ledig idag och få sova länge och gå i pyjamas hela dagen :-) Tror ni inte min lycka spricker när Mattias kommer in och säger att Ramona är sjuk och nån måste jobba idag. Och givetvis så fanns de ju ingen annan än jag som kunde jobba. Alla andra har semester eller annat planerat så det var bara till att le och säga: Självklart jobbar jag idag! :-/ Men som tur är så börjar jag inte förräns vid ett så jag har i alla fall fått sova ut lite grann. Had sett framemot att inte göra något alls idag. Men men så är det ibland. Jobbar ju heldag i morgon också men sen äntligen är det semester. Snälla Mattias skulle kanske fixa så att jag slipper stänga imorgon och få gå hem lite tidigare. hoppas hoppas.

Jag var så trött igår när jag kom hem så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Helt snurrig i huvet. Vi satt i soffan och jag med myskläder på och drack mitt kvällste. Vi tittade på mitt favoritprogram Det stora byggslaget när det plötsligt knackade på dörren. Det var Jespers kusin Christoffer som kom på besök och några minuter senare kom även jespers faster Anna-Lena med Björn, Cassandra och LIsa också. Dom bor uppe i Norrland och är på semester här nu så dom ville kika in och gratta Jesper :-) Fick härligt bäddset :-) Eftersom jag var så trött så hade ju jag tänkt att gå och lägga mig snart men det kunde jag ju inte göra nu så vi sat och pratade en lång stund och det var jättetrevligt att dom kom förbi. Lisa gick vid halv tio för hon skulle upp och jobba idag men resten av gänget gick inte förräns halv elva så eter stupade jag direkt ner i sängen med huvudvärk :-/ Tror jag somnade inom 5 minuter. Haha. Huvudvärken sitter i lite idag med. Ska ta en alvedon så jag hoppas den försvinner snart. Men det är bara för att jag jobbat så mycket nu och jag är helt seg i huvet och kroppen. Måtte denna dag gå fort.

Jag får istället tänka på bästiskvällen med emma på lördag :-) Ska bli så skoj och mysigt :-)

Nähe jag får upp och röra på mig så att jag inte somnar här i soffan. haha. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0