Pust pust

Nu sitter jag och fikar lite på muffinsen jag och Ida bakade i tisdags :-) Idag har jag fixat med massa. Jag har ordnat med räkningar och kvitton i våra pärmar och köpt nya register :-) Så nu är allt i ordning på vårt "kontor" Tog mig an tätten också. Usch vad tråkigt det är men det måste ju göras. Men varför väntar man alltid in i det sista? Varför tar man inte bara det med en gång? jaja nu är det äntligen gjort i alla fall och guud vad skönt!! :-) Städade och rensade Jespers garderob med men det gör jag aldrig om igen. Haha. Usch vad mycket grejer han har och han hade bara slängt in allting! Men nu är det fint :-)

Igår lämnde vi Ida i Traryd och mamma lagde god mat till oss alla. Köttfärslimpa med potatis och grönsaker och stekta kantareller som farfar plockat ute i skogen :-) Det var så gott med riktig mat :-) Haha, jag och Ida har bara ätit Tacos och pasta dessa dagar :-) Efter maten körde vi en sväng till IKEA men vi köpte inte så mycket, vi ville bara titta på soffor egentligen :-) Jespers morbror ska köpa våra soffor så vi kikar på ny :-) Dom har precis flyttat till nytt hus så deras barn skulle nog ha dom på övervångingen :-) Vi hittade en jättefin för bra peng i mörkgrå, men jag skulle så gärna vilja ha i brun/beige.



Den här soffan kommer från EM och det är precis denna färg jag vill ha men dom har inte den färgen på IKEA. Lite tråkigt för denna soffa är lite för mycket för vår budget just nu. Men om vi sparar så kanske kanske :-) Åh vad fint det skulle bli :-)

Jag ska läsa lite nu innan Jesper vaknar. Han ska jobba inatt, tråkigt men snart har han också semester och på måndag ska vi ju till Göteborg med Madde och Fredrick :-) Ska bli så kul Madde!! Längtar :-)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallo igen!

Helt underbart att vara färdig med städningen för denna gång!

Kan du inte skriva ner ditt recept på brownies?

Kramis

2009-07-24 @ 19:56:38
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla in www.bolagret.se sen soffa, och ebba soffan. Den ser ut som en sån du vill!

Kramis

2009-07-24 @ 21:30:08
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0