Nu är jag hemma :-)

tjohopp

Jesper stod och lagade mat när jag kom hem och det luktar så gott när man är hungrig. Korv stroganoff blev det och nu har han precis åkt till jobbet, ska vara där i natt och kommer hem imorgonbitti vid kvart över sex. Då sover jag gott redan :-) Just nu mumsar jag på marabou jordgubb :-) börjar få ont i magen nu och när jag tittade ner så är bara halva kakan kvar, vart tog den andra halvan vägen?! Kan jag ha ätit så mycket redan? Nääää...... eller..... god var den i alla fall...

Ska ta och koka lite te och ta på mig mjukiskläderna och krypa upp i soffan och läsa :-) Har kommit in i boken så bra nu och nu är det spännande. Vill beställa Stephenie Meyer´s böcker. :-) Twilight-böckerna. Min syster fick dom när hon fyllde år och säger att dom är jättebra :-)

Hoppas ni har en mysig kväll :-)


Kommentarer
Postat av: idaaa

Du får låna bäckerna av mig vettja :) hittade en kavaj idag förresten. sjuuuukt fin är den! Ses imon ;D

2009-07-09 @ 18:31:40
URL: http://jeppejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0