Nu är det äntligen semester

Som jag har längtat efter denna dag! :-) Och nu är den äntligen här :-) Allt har gått bra idag och jag kunde t.o.m gå en halvtimme tidigare :-)  Jag har fått hjälpa Emelie i charken idag, och gjort landgångar och räckmackor :-) det var roligt att göra lite annat än bara det gamla vanliga :-) Ida hjälpte mig med frukten med så att jag skulle kunna gå lite tidigare. Tack! Så nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och bara njuter! :-)


Eftersom jag jobbat i åtta dagar i rad nu så tycker jag att jag är värd lite skumpa ikväll! :-) Älsklingen som överraskade med detta :-) Stod kallt i kylen när jag kom hem! :-)

Jesper jobbar till nio ikväll och när han slutar ta han med en pizza hem :-)

Hoppas ni har en mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Emma

De är verkligen roligt att bli uppskattad på de viset! Vilken modig kille alltså! Sötis! : - )

De går jättebra med de du ville ta med! Vet bara inte va jag ska göra för mat,någon ide? Hm.. kanske kom på något nu..

Njut kvällen för de är du verkligen värd! ses imorgon!



Kramaar!

2009-07-17 @ 19:29:29
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: RONJA

Hejhej, allt bra? :)

kram

2009-07-18 @ 17:01:36
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0